forum o naszych kolanach

Teraz jest 29 mar 2024, o 01:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Operacja czy rehabilitacja?
PostNapisane: 18 gru 2015, o 21:19 
Offline

Dołączył(a): 18 gru 2015, o 20:50
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: chondromalacja chrząstki rzepki
Witam, nazywam się Martyna, mam 15 lat i liczę na radę od was :)
A więc postawię sprawę jasno, mianowicie, postanowiłam pójść do ortopedy gdyż od dwóch lat męczę się z bólem kolan. Powiedział mi, że to chondromalacja chrząstki rzepki. Skierował mnie na rehabilitacje. Poszłam tam. Umowa z rehabilitantem była taka, że przyjdę kilka razy i on na koniec wizyt będzie mi pokazywał ćwiczenia rozciągające, które mam robić kilka razy dziennie - w domu i po treningach. Trenuję od 5 lat kajakarstwo i z tego co wiem to głównie przez ten sport moje kolana są w takim stanie. Wracając - robiłam te ćwiczenia. Po dwóch wizytach myślałam, że to pomaga i jest lepiej, ale później było tylko gorzej. Teraz nawet chodzenie sprawia mi wielki ból. Trenerka kazała mi iść do innego lekarza, typowego od kolan, żeby dał mi skierowanie na prześwietlenie, a później możliwe, że miałabym operację. Poszłam do niego. Wspomniał o operacji, ale powiedział, że pierw mam iść na rehabilitacje, a jeżeli nie pomogą to konieczna będzie operacja. I teraz pytanie. Czy wydawać pieniądze na rehabilitacje jeśli wczesniej nic nie dawały, czy lepiej od razu mieć operację?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Operacja czy rehabilitacja?
PostNapisane: 20 gru 2015, o 15:38 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2015, o 15:57
Posty: 53
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: Ból przedniego przedziału kolana(bez bocznego przyparcia), chondromalacja