forum o naszych kolanach

Teraz jest 23 sty 2020, o 10:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

Autor Wiadomość
 Tytuł: Nike Air Max Thea
PostNapisane: 11 lis 2019, o 07:44 

Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Andres: Als toevoeging Nike Air Force aan wat ik al zei, denk ik dat Nike deze Atmos x Nike Air Max 1 ongemoeid had moeten laten en het in zijn oorspronkelijke vorm had moeten vrijgeven. Ik weet niet zeker wat het denkproces was achter het 'remixen' van een klassieke schoen waar veel mensen lang op hebben gewacht om ze in handen te krijgen.Nieuws Juan: Ik vind dat Nike de originele klassiekers terug moet brengen. Velen van ons vielen uit toen de schoen oorspronkelijk uitkwam of waren niet eens in sneaker toen ze uitkwamen. Het zou leuk zijn om nog een kans te hebben om een klassieke retro te pakken. Ze doen het altijd met Jordans, en je weet hoe goed dat is gegaan, soort van.

Qua ontwerp vind ik het een solide hardloper en lijkt het vandaag een paar andere silhouetten te hebben geïnspireerd. Ik vind het allemaal leuk in tonale iteraties. EIC Juan: (Wacht) Ik vind ze leuk, maar niet genoeg om ze te copiëren zonder de kans te krijgen om ze persoonlijk te zien en echt een gevoel voor ze te krijgen. Het Nike Air Force 1 07 grijpt terug op de super creatieve dagen van Nike SB waarin je je zou afvragen wat hun ontwerpers aan het doen waren en dachten te komen met zulke ongelooflijk verbluffende ontwerpen. Crap, nu wil ik wat wafelafvoer. Andres: (Pass) Ik hou van wat kip en wafels en ik denk dat Nike het thema op deze schoen behoorlijk goed heeft gemaakt.

Ik ben Nike Air Force Dames echter heel selectief met mijn SB's (heb slechts 3 paar), dus ik ben niet van plan om deze te kopen. Opmerking: iedereen heeft deze week zijn keuze gemaakt voor het nieuws dat de Nike Air Foamposite One XX dit weekend in plaats daarvan daalde van volgende week. Onnodig te zeggen, dat is een grote mis van onze kant, maar gezien de medewerkers die we hebben, zou ik zeggen dat het voor de meeste van hen een grote pass is, omdat ze geen Foams-fans zijn. Ik zou het persoonlijk kopen om het voor het nageslacht te hebben. De Dame 3 en Harden Vol. 1 zijn beide echt schoon uit deze collectie, maar ik ben een grotere fan van de Dame 3. De inspiratie Nike Air Force Black voor de collectie en de kleurenschema's zijn beide echt cool.

EIC Juan: (WACHT) Niet omdat ik ze niet wil, maar omdat ik weet dat er meer komt en ik kan niet wachten om ze allemaal te zien. Ik moet geloven dat Nike de Black Mamba op een grote manier gaat sturen, dus ik spaar mijn geld (en misschien wat Nike goodwill) voor een regenachtige dag. Andres: (WACHT) Hoe meer ik deze colorway zie, hoe meer ik het leuk vinden. Ik ben een sukkel voor rode en zwarte sneakers en de kleuren werden heel mooi gebruikt op deze Kobe 11. Ik heb al besloten dat ik ten minste één colorway van de Kobe 11 ga kopen om mijn respect te betuigen aan een van de beste daarvoor hij trekt zich terug. De ene wordt een NIKEiD en dit kan de andere zijn.

Dat gezegd hebbende, de XXX (30) is nog steeds een mijlpaalversie die de belangstelling van het grote publiek en degenen die niet echt in de echokamer wonen, zal wekken, gewoon vanwege zijn lange levensduur. Mensen zullen praten en hopelijk is de Jumpman iets van plan dat het spel weer zal veranderen. EIC Juan: (KOPEN) Een van mijn grote sneaker-spijt mist een paar Nike Zoom Kobe 5 Bruce Lee. Mijn neef eindigde met een paar van de Kobe 9 EM die velen beschouwde als een door Bruce Lee geïnspireerd paar, dus het was het gewoon niet waard omdat ik een familielid zie dat hetzelfde paar bezit als het mijne, we willen niet dat we verdubbelen in de familie.

Zobacz profil Wyślij e-mail  

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]