forum o naszych kolanach

Teraz jest 19 lut 2020, o 19:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 31 sie 2011, o 17:20 
Offline

Dołączył(a): 21 sie 2009, o 12:17
Posty: 63
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Głównym problemem jest ukształtowanie powierzchni stawu rzepkowo-udowego: dysplastyczny kłykieć przyśrodkowy + spłaszczona powierzchnia stawowa rzepki + jej znacząco wysokie ustawienie + boczne ustawienie przyczepu piszczelowego więzadła rzepki. Na takim kolanie dużo trudniej uzyskać satysfakcjonujący wynik zabiegu i zostałam o tym uprzedzona. A mój rehabilitant jest certyfikowanym terapeutą manualnym, ma świetną opinię w środowisku ortopedów, więc na pewno wie co robić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 14:06 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Ciezka sprawa.Odnosnie wysokiego ustawienia rzepki to podobno mozna to zniwelowac(tak mowi moj fizjoterapeuta).Co do bocznego ustawienia przyczepu wiezadla rzepki to proponowali ci przesuniecie w strone przysrodkową?Nie pamietam fachowej nazwy.

Ja od dwoch dni truchtam.Pierwszego dnia czulem bol w zewnetrznej stronie lydki( dystans 200 m), drugiego dnia bol jest znacznie mniejszy(400m).Zniknal bol podczas wchodzenia i schodzenia ze schodow.Wkoncu chodzenie sprawia mi przyjemnosc :lol:Czuje ze powoli wracam do formy!

pozdrawiam

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 14:10 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Mam jeszcze jedno pytanie,czy twoje problemy masz od urodzenia,po urazie?

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 1 wrz 2011, o 15:20 
Offline

Dołączył(a): 21 sie 2009, o 12:17
Posty: 63
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Nie miałam urazu i na szczęście nigdy też nie zwichnęłam rzepki. Jeden z lekarzy proponował mi osteotomię guzowatości kości piszczelowej, twierdząc, że operacja na tkankach miękkich nic nie zmieni i niestety miał rację. Natomiast w chwili obecnej raczej bym się nie zdecydowała na taki zabieg. Zazdroszczę braku bólu przy wchodzeniu/schodzeniu ze schodów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 22 wrz 2011, o 18:03 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Witam

Dawno sie nie odzywalem bo u mnie jest coraz lepiej.Fizjoterapeuta kazal mi zwiekszyc ilosc cwiczen(wszystkie cwicznia wykonuje dwa razy dziennie z obciaznikami+ bieganie,rower i basen).Dzis pierwszy raz od marca zagralem w pilke.Od kilku dni zazywam arthryl i musze przyznac ze trzeszczenie w kolanach jest minimalne.Mam plany wyjechac do anglii do pracy ale wczesniej musze to uzgodnic z fizjoterapeuta.

pozdrawiam

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 7 lis 2011, o 11:43 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Witam

U mnie wszystko idzie w dobrym kierunku.W srode wylatuje do anglii na kilka miesiacy do pracy.Fizjoterapeuta nie ma nic przeciwko tylko powiedzial ze mam cwiczyc.
Mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.Zyczcie mi powodzenia.

pozdrawiam

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 7 lis 2011, o 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 wrz 2011, o 14:52
Posty: 57
Lokalizacja: London
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: Chondromalacja rzepki + boczne przyparcie rzepki + bone bruise.
A wiec powodzenia hak. W wolnej chwili koniecznie zwiedź London :) . Pozdrawiam

_________________
If you live your life fully, you will die only once. But if you are scared of every step, fear will kill you day after day.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 9 lis 2011, o 17:09 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Nie dziekuje zeby nie zapeszyc.Londyn zwiedze bo moj brat tam mieszka :lol:
Za 3 h do odlotu i troche sie stresuje,mam nadzieje ze bede lecial z kims pokroju Kapitana Wrony.

pozdrawiam

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 9 lis 2011, o 18:14 
Offline

Dołączył(a): 1 gru 2010, o 10:35
Posty: 41
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: rozmiękanie chrząstki,osteofity międzykłykciowe stwierdzone w rtg, usg bez zmian...
Też dziś lecę w tym kierunku, ale chyba troszkę później niż hak - szkoda - może porozmawialibyśmy o naszych kolanach:) Pogoda jest ładna więc również mam nadzieję, że wszystko będzie ok:) zwłaszcza, że pierwszy raz lecę bez rodzinki, a mam przed sobą aż 4 takie loty... Życzę powodzenia w pracy i życia bez bólu w United:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ciag dalszy!
PostNapisane: 10 lis 2011, o 16:29 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 14:06
Posty: 165
Lokalizacja: woj.Ślaskie
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: boczne przyparcie-wyleczone
zwichniecia rzepe-wyleczone
chondromolacja
Nie dziekuje zeby nie zapeszyc.Dzis juz ide do pracy na noc,zobaczymy co na to kolanka.

pozdrawiam

_________________
Na zachodzie ludzie napoczątku chodzą do fizjoterapeutów i dopiero gdy fizjoterapeuta rozłoży recę wybierają sie do ortopedów. Lekarze kilka lat uczą się jak operować , a fizjoterapeuci jak usprawniać po operacjach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL