forum o naszych kolanach

Teraz jest 22 paź 2020, o 00:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 8 wrz 2010, o 22:45 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 14:43
Posty: 10
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
No i jestem po zastrzyku :) Wygladalo to tak..Lekarz zmieszał LIGNOCAINUM z SYNOCROM FORTE i tak razem wstrzykiwal. Czułam tylko jak wbila sie igla i pytal czy boli, jakby bolało to mialam mowic.. Czułam takie ciepło i wypełnianie mojego kolana ale żadnego bólu...i nawet nie wiedzialam kiedy skaczyl :D Ogolnie do 2 godzin bylo kolano jakby znieczulone - nic nie czulam a później chyba to znieczulenie przestalo dzialac i teraz czuje taki dyskomfort..Nie jest to bol ale jakos tak dziwnie i w tym miejscu gdzie sie wkuł mam taka "twarda opuchlizne". Zastrzyk miałam podany o 12 ale widze, ze opuchlizna juz teraz sie zmniejsza wiec chyba bedzie dobrze..Mówiłam lekarzowi, ze osoby pisza na forum, ze straszny bol jest a On sie smial, ze chyba jakis lekarz sadysta im robi ten zastrzyk, ze sa sposoby zeby pozbyc sie tego bolu... ;) Wiec zapraszam na zastrzyki do Poznania, tu robia je bezbolesnie :D Za tydzien kolejny zastrzyk i moge spokojnie bez strachu na niego kuśtykac o kulach :) Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 20 paź 2010, o 14:01 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 13:34
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Witam, byłam z lekka przerażona, gdy czytałam o bólu po zastrzykach synocrom forte. Dzisiaj jestem po pierwszej dawce. Sam zastrzyk bezbolesny. Później czułam uczucie rozpierania i to troszkę bolało. Cały dzień się oszczędzam, uczucie rozpierania odczuwam falowo, natomiast nie nazwałabym tego bólem. A lekarz artysta - zdziwiona byłam, gdy powiedział, że już.
Pozdrawiam "kolanowców"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 27 paź 2010, o 15:33 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 13:34
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Dzisiaj jestem po drugim zastrzyku SYNOCORM FORTE. Było jak poprzednio, bezboleśnie. Natomiast uczucie "rozpierania" powoduje pewien dyskomfort, ale nie jest źle. Już po pierwszej dawce czułam poprawę w funkcjonowaniu kolana. Przede wszystkim mniej "skrzypiałam" przy chodzeniu. Mam nadzieję, że ta kuracja pomoże mi funkcjonować tak, jak to było przed moimi urazami.
Pozdrawiam
PS. Leczę się STOCERZE w Konstancinie. Dostać się tam to mistrzostwo świata, na pierwszą wizytę czekałam 8 miesięcy. Natomiast lekarz, który mnie prowadzi to dosyć rozsądny gość.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 27 paź 2010, o 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2009, o 16:43
Posty: 1065
Lokalizacja: Wrocław
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Mój problem: Zm. zwyrodnieniowe
Chondromalacja III-IV
Boczne przyparcie rzepki
Reaktywne zapalenie stawów (?)
Cześć Gosio,

byłoby fajnie, gdybyś umieściła informacje o STOCERZE w nowym wątku w dziale "Gdzie się leczyć". Będą wtedy o wiele łatwiejsze do znalezienia. Dzięki :-)

_________________
Pomożesz innym dzieląc się swą wiedzą i doświadczeniami. Zacznij od działu "Gdzie się leczyć". On jest najważniejszy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 15 lis 2011, o 20:20 
Offline

Dołączył(a): 15 lis 2011, o 20:11
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Mam taki problem przyjęłam około miesiąc temu ostatni zastrzyk i zaobserwowałam ostatnio że dużo więcej jem. Moja mama dziś sobie przypomniała, że podobny objaw była zapisany na ulotce, ale niestety nie mamy już ulotki i pudełka. Może ktoś ma podobny objaw? A jeżeli ma jeszcze pudełko i ulotkę czy mógłby sprawdzić i mi odpisać ?

A co do lekarzy, badań etc.
Polecam doktora Biernata w Olsztynie jeżeli chodzi o fizjoterapię.


Ale przede wszystkim polecam badanie USG kolana, wbrew pozorom sporo osób nie wie, że jest coś takiego. To bardzo dokładne badanie mówi wszystko. Do jakiego lekarza nie pójdę ( a było tego sporo) to wszyscy mówią, żeby każdy pacjent robił sobie takie badanie to byłoby o wiele łatwiej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 16 lis 2011, o 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2009, o 16:43
Posty: 1065
Lokalizacja: Wrocław
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Mój problem: Zm. zwyrodnieniowe
Chondromalacja III-IV
Boczne przyparcie rzepki
Reaktywne zapalenie stawów (?)
Cześć Monika,

nie ma szansy, aby zastrzyk Synocromu spowodował zwiększenie apetytu. Płyn jest wstrzykiwany do jamy stawowej i tam pozostaje. Nie ma wpływu na Twój metabolizm. Ulotkę z pewnością będziesz mogła przejrzeć w każdej aptece, w której jest ten produkt. A tutaj wersja elektroniczna http://www.doz.pl/leki/p5423-Synocrom_Forte.

_________________
Pomożesz innym dzieląc się swą wiedzą i doświadczeniami. Zacznij od działu "Gdzie się leczyć". On jest najważniejszy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 20 lis 2011, o 01:27 
Offline

Dołączył(a): 15 lis 2011, o 20:11
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Dziękuję za odpowiedź!

Muszę zatem chyba popracować nad silną wolą, albo poszukać problemu gdzieś indziej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 8 lut 2012, o 19:15 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2012, o 19:09
Posty: 2
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: Bóle kolan .
Ja się muszę pochwalić że stosowałem najtańszy kwas hialuronowy na rynku Suplasyn który kosztuje 78 złotych , znalazłem go w Aptece w Sieci , otrzymałem 3 ampułki i jestem bardzo zadowolony , lekarz mi polecił zastosowanie również Suplasynu 1 Shot różni się tym że zamiast 3 zastrzyków - dostaję jeden .

Czy ktoś z Państwa stosował już pojedynczą ampułkę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 8 lut 2012, o 23:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2009, o 16:43
Posty: 1065
Lokalizacja: Wrocław
Typ użytkownika: Kolanowiec weteran
Mój problem: Zm. zwyrodnieniowe
Chondromalacja III-IV
Boczne przyparcie rzepki
Reaktywne zapalenie stawów (?)
Tak i mamy na ten temat nawet wątek :-): viewtopic.php?f=8&t=406&st=0&sk=t&sd=a

_________________
Pomożesz innym dzieląc się swą wiedzą i doświadczeniami. Zacznij od działu "Gdzie się leczyć". On jest najważniejszy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problemy po zastrzyku Synocrom Forte
PostNapisane: 1 cze 2012, o 14:46 
Offline

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 14:30
Posty: 9
Typ użytkownika: Kolanowiec początkujący
Mój problem: Psoriatic arthritis
Dzień dobry.

Wprawdzie miałem zastrzyk ze zwykłego synocrom-u (1%), ale ilość płynu i jego właściwości mechaniczne w zasadzie identyczne.

Przyznam, że nikt mnie nie uprzedził, że ma boleć, no i żadnego szczególnego bólu nie poczułem. Wyszedłem od lekarza, do domu autobusem, po drodze jakieś zakupy, wieczorem przypomniałem sobie, ze mama w domu taki rowerek do ćwiczeń , więc z godzinkę popedałowałem i tyle. Fakt, ze tak trochę dziwnie z tym kolanem się czuję, ale nie boli bardziej, niż przed zastrzykiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL